اپدیت الگوریتم فلوریدا 2 چه بود

اپدیت الگوریتم فلوریدا 2 چه بود و بیشتر روی چه فاکتور هایی تمرکز داشته؟

🔻 چند روز پیش شاهد یک تغییر خیلی بزرگ در الگوریتم گوگل بودیم و گوگل رسما این تغییر را تایید کرد و این الگوریتم جدید را فلوریدا 2 نامید.( پیشتر الگوریتمی با نام فلوریدا بوده اما به یکدیگر مربوط نیستند)

طبق بررسی هایی که انجام دادیم برخی از مهم ترین فاکتور های این الگوریتم را کشف کردیم و وب سایت هایی که این فاکتور هارا به خوبی رعایت کرده بودند رشد کرده بودند.

✅ اولین فاکتوری که متوجه آن شدیم فاکتور UX بود، وب سایت هایی که UX مناسب نداشتند از دور خارج شدند و افت رتبه پیدا کردند.

✅ دومین فاکتور، کیفیت بک لینک ها بود، طبق بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم وب سایت هایی که بک لینک های بی کیفیت و کم اهمیت مانند بک لینک از فروم های سطح پایین و … داشتند به شدت افت کرده اند.
گوگل گفته بود که بک لینک بی کیفیت مناسب نیست و پس از انتشار این الگوریتم به طور جدی وب سایت هایی که بک لینک بی کیفیت داشتند، کاهش رتبه پیدا کردند

✅ فاکتور بعدی، محتوا است. طی بررسی ها برخی از وب سایت هایی که افت رتبه داشتند محتوای بسیار مناسبی داشتند اما تمام فاکتور های محتوایی مانند استفاده از کلمات LSI و قراردادن عکس،ویدئو و … را رعایت نکرده بودند.

✅ آخرین فاکتوری که توانستیم کشف کنیم، عدم وجود کد های اسکیما در وب سایت بود، وب سایت هایی که از کد های اسکیما را در قالب خود جای نداده بودند، افت رتبه پیدا کردند.

🔴 شایان ذکر است، تمام فاکتور های ذکر شده در بالا با احتمال 73 درصد مقیاس بندی و اندازه گیری شده است و تغییرات دقیق را طی چند روز آینده گوگل معرفی خواهد کرد.ی فاکتور ها باهم دیگر موجب افزایش رتبه در الگوریتم جدید میشود نه فقط یک فاکتور یا دو فاکتور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *